Mensmonster


Senaste tiden har jag tyckt synd om mig själv rätt mycket.
Först var jag sjuk, jag har konstant mycket plugg hela tiden, och nu har jag fått min första mens på 3 år(!!!), eftersom jag slutat med p-piller. Vilket suger hårt eftersom jag fått alla mensproblem jag aldrig tidigare haft för att min kropp är förvirrad. Jag känner mig helt körd hela tiden och vill egentligen inte alls plugga/gå i skolan/jobba/gå och bowla/gå utanför dörren/fira vår 5-årsdag när jag känner mig såhär... Jag vill dra täcket över huvudet och sova. Men istället har jag skolaskolaskola, vilket är tillräckligt jobbigt som det är redan, GAH!
Visst, mens i allmänhet är jobbigt, men att inte haft den så länge och sen få tillbaks den är ju katastrofalt. Och så har ju alla sidoeffekter och blöder som bara den.

Kommentarer
Postat av: saran

men hallå. man ska ju ha mens även om man går på p-piller. tanken är ju att man ska hålla upp var tredje vecka?

Postat av: Mina

Ja, fast med minipiller så är det vanligt att mensen uteblir helt. Vilken är JÄTTESKÖNT.

2008-10-03 @ 09:44:24
URL: http://sacredsoul.blogg.se/
Postat av: jennyfer star

hey stalker ;) haha men de e lugnt. kan bara meddela att jag mådde som en bajskorv när jag slutade med p-piller. fick börja igen. fast med en annan sort.. ses i skolan! :) xoxo

2008-10-03 @ 10:39:35
Postat av: saran

ah.. där ser man.

jag tycker om att få min mens. eller, inte just när jag har den för då är det living hell. men ändå, jag vet att systemet funkar som det ska liksom.

2008-10-05 @ 12:05:33
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback