Ellos


Nu har jag hämtat ut mitt paket från Ellos!
Ja, Mina har handlat kläder på postorder för första gången - så går det när man aldrig har tid över..!

Nedan ser ni vad jag har köpt:
En snyggt ljusgrått linne med mönster på (sånt brukar passa mig?)
En lila stor topp (på bilden är den rosa, men man ser rätt bra på henne hur den sitter)
En blå/lila topp med snörning som jag inte har bestämt mig för om jag ska behålla eller inte...
Ett par mörkröda stövletter som egentligen är alldeles för höga, märkte jag nu! Måste jag lära mig att gå i dem nu..?





Sen köpte jag en byxa också men den sitter inte alls bra så den ska jag skicka tillbaks... och så lite kuddar för högklackat! Ska jag gå i såna skor så måste jag ha största möjliga hjälp, haha.
Jag är rätt nöjd med Ellos i alla fall, det gick snabbt och smidigt och levererades till affären nere på hörnet! Snitsigt värre. Och så ska det inte vara så svårt att returnera varor helt, står det, så nu får jag testa det också.
...det enda som saknas är lite snygga tights och leggings nu (eftersom alla mina har gått sönder!) till de fina topparna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback