Suuuck


Efter allt strul med svenskaprovet så var jag ju superglad bara av att ha skickat in det. Så jag hann inte korrekturläsa eller gå igenom det alls, jag bara skickade in det eftersom jag redan var sen. Trodde jag inte skulle behöva tänka på det mer utan gå vidare med de andra uppgifterna bara.
Nu ringde min lärare precis och sa att jag inte hade källhänvisat tillräckligt och gav mig värsta föreläsningen om att man på högskolan minsann ska kunna det och att det inte spelar någon roll om man hade gov vilja för det skulle bli underkänt, och jag kan inte göra såhär om jag vill ha ett högre betyg etc och efter att hon diskuterat mitt prov men kollegor så har de bestämt att JAG SKA GÖRA ETT OMPROV. Precis vad jag behövde! Kul! DET TAR 5 TIMMAR OCH HON SKA TYP STÅ OCH TITTA PÅ. Sen ska jag åka direkt till jobbet (och jobba för första gången på flera veckor) och sen gå ut på kvällen och fira Kai. Mmm, kul, jag kommer vara helt slut. SUCK. Jobbiga svenska B som jävlas med mig än. Jag blir ju liksom Aldrig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback