PANIK


Så, jag satt uppe till 05.20 med arbetet. 05.20!! Helt galet. Men så var jag äntligen klar.
Det skulle skickas in idag klockan ett så vi ställde alarmet på 12 så man skulle hinna korrekturläsa och gå igenom.
När vi satte på datorn idag så fanns det ingenstans. Det var borta. Senaste dokument? Nej. I min mapp? Nej.
Jag visste inte om jag skulle gråta eller bli arg. Jag hade suttit med det där provet i ungefär... 12 timmar? 12 timmar! Och nu var det borta! Jag fick maila min lärare och skriva vad som hänt, och skickade in svaren på de få frågor jag redan hade sparat sen innan. Men det var ju en betydligt liten del av provet, som inte hade gett mig G. Men klockan ett skulle det vara inskickat, så jag skickade in, skrev att jag helt enkelt fick göra om det (ja, göra om det!!).
Elias började leta i recovery files och jag vet inte vad medan jag la mig på hans säng och fick en känsla av total likgiltlighet, uppgivenhet, jag bryr mig inte längre, jag orkar inte, jag ger upp. Och medan jag låg där på sängen så somnade jag. Vaknade för 5 minuter sedan av att Elias säger "jag tror jag har hittat den", varpå jag säger "tror?", och visst var den där! Det tog en timme plus nedladdade program och google-sökningar och jag vet inte vad!
Så nu skickade jag in den alldeles nyss, utan korrekturläsning, ville bara bli av med den. Nu är den inskickad. It's over. Jag kan typ inte vara mer lättad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback