Jobba


Så jag hoppade in på ett extrapass igår eftersom jag inte jobbat på så länge och ville träffa lite folk.
Det var nice, komma precis när de öppnat och gå precis innan de ska stängstäda, muahaha! Soft pass.
Sen passade jag på att gå på bio efteråt (eftersom sista filmen inte börjat än), Eagle eye, när Elias var på konsert. Jag fattar inte varför den fått så sunkig kritik, jag tyckte om den! Men det visste jag typ att jag skulle göra, det är en ganska Mina-film. Ringde Elias när jag var på väg hem, och han var på Slussen och jag var på väg dit ändå så vi möttes upp. Sen kunde jag inte låta bli att åka med honom hem när jag egentligen skulle hem till mig :) Så nu har vi sovit bort halva dagen, skönt skönt.
Ikväll är det jobba. Eller ska jag jobba? Jag kan inte bestämma mig. Danne erbjöd sig att ta mitt pass, och det vore skönt att vara ledig, men å andra sidan så kollade jag mina senaste månadstimmar och jag har inte alls jobbat mycket, nästa lön blir väldigt snål. Så jag borde "jobba ikapp" lite... Blö, att det ska vara så svårt. Äh, jag tror jag jobbar ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback