Impuls


Gick på stan när Elias var i skolan och impulsköpte en väska (stor, jag som alltid har små) och underkläder, strumpor, smink.. Lite sådär blandat. Pooff, 640 spänn! Hjälp!
Sen mötte jag upp Elias. Vi gick och spanade på kameror (han har blivit sugen på att köpa en proffskamera) och delade på en kebabtallrik. Sen frågade han mig om han fick låna pengar till en kamera nu.. och pooff! Jag var 4000 kronor fattigare och han 2000 kronor fattigare och Elias var plötsligt stolt ägare till en D60.
Massor med impulsköp som snodde måånga av mina skördade simdaler (ja, jag är en nörd).
Så nu ska det bara se till att användas flitigt också, så det inte var i onödan!

Btw, fick jag nya byxan hemskickad idag, ska se om den passar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback