Barack Obama


Jag är först med att erkänna att jag inte har varit engagerad i årets presidentval; jag kan inte mycket alls om kandidaterna men har ändå rätt till en åsikt. Jag tycker att det är ett STORT steg för mänskligheten att amerikanerna röstat fram en svart man som president. Att Hillary Clinton var med i leken är också otroligt - både en kvinna och en svart man har varit aktuella för presidentposten var liksom på tiden! Många filmer och serier har redan lekt med tanken, och många kan tycka att det varit dags för längesen, men nu har det i alla fall äntligen hänt. Jag är glad att en förändring är på gång, att nya ögon ska få se på saken, det är dags för förändring. USA är ju hela världens angelägenhet och jag tror många är nöjda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback