Today's the day


Idag är självaste flytten :)

Jag har kommit på massor med saker jag måste ta med, så det blir massa extra kassar ändå. Som smink, parfymer, fler tröjor, tvättkorgen, lakan, kuddar, etc etc! Jag orkar inte ens ta med allt idag, för det blev så mycket.
Men vet ni vad jag verkligen ser fram emot? Det är att sätta ihop mina IKEA-byråer och börja lägga ner kläder i dem! Jag har inte haft någon byrå hemma så jag har jämt lagt mina kläder på en hög i en stol eller någon annanstans dumt, så det blir typ första gången för mig nu...


Igår var jag och Elias på HoodStock i Skärholmen, eftersom Jonna och hennes bror typ jobbar med det och hjälpte till under självaste arrangemanget så vi kom och spanade lite men det var rätt förvirrat då, tex filmen jag ville se, den hade FanZingo tappat bort. Så vi stannade inte så länge, men jag tror Jonna uppskattade att vi kom. Sen åt vi på McD tillsammans :) Efteråt åkte jag och Elias in till stan och gick på bio, Dumpad, på min gamla bio Söder. Jag hälsade på folk jag inte träffat på länge och filmen var ganska så kul. Sen fick vi sms att Andrea och några fler skulle till Ace så vi åkte direkt hem och lagade snabbmiddag (åh så gott! sallad med stekt kyckling och vitlökssås) och sen rusade till Ace för att komma in innan inträdet. Men nej, vi fick köa i typ en halvtimme och betala 100 spänn ändå. Trist, men jaja. Väl inne så var Andrea, Jossan och Jenny+hennes kompisar där och vi hängde med dem. Nästan alla träffade någon man kände, jag såg i alla fall Emelie och Kalle (Kalle har varit i Australien i flera månader, jag har inte sett honom sen min födelsedag) så det var kul! Elias träffade flera från sin grundskola. Självaste Ace var väl inte direkt spännande, musiken var knas och det var dyrt i baren, men vi hade det okej och det var kul att träffa vänner. Snacka om en heldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback