Planera


Nu är det vååår. Häromdagen hade jag, Elias och Jonatan picnic i Tessinparken och det var supertrevligt. Och igår drog vi till Mosebacke och ölade med Vagge (i typ en minut, han jobbade). Idag ska jag egentligen flytpacka men jag har en latdag och det är rätt skönt.
Mysko, nu är jag plötsligt köplats 9 på en lägenhet i Hässelby (typ 100 meter från min gymnasieskola) och är kallad på visning! Vilket är värsta grejen men ändå är förvirrande. Borde jag gå på visningen liksom? Visst vill jag ha något eget men det ska bli kul att flytta in hos Hannah. Det är en mysig lägenhet och ett mysigt område och har bra läge och jag ser fram emot det :)
Elias pappa har gett mig flyttlådor och jag tänkte åka och mäta mitt rum snart så jag vet hur mycket grejer jag har plats med! Dessutom spanar jag på internet på platt-TV och DVD/VHS... Samt en ny mobil, kanske. Fast det blir rätt mycket utgifter på en gång! Dessutom måste jag typ hyra en bil för att flytta alla grejer och nån måste kunna köra den också. Nu är det typ bara en vecka kvar! Mellan 13-18e flyttar jag! Jag flyttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback