Packa Plocka Planera


Okej, idag gäller det.
Jag och Elias gick upp någolunda tidigt och började paketera saker, med fortsättning från igår. Jag har packat ner tröjor, byxor och kjolar (inte alla jag har, men många av dem), datorn, kopplat ur TVn, strumpor, lampa, pärmar, böcker, DVDs, LPs, ställt datorbordet och TVn vid dörren och nu funderar jag på vad som är viktigt att få över idag och vad som kan vänta lite.
Ikväll ska Elias mamma hjälpa oss att köra någon vända med grejerna, men jag kan inte börja möblera idag. Hannah bor ju i det rummet nu som jag ska ha, och hon kan inte flytta över allt sitt själv och särskilt inte förrän hennes säng kommer, nu sover hon i min (framtida) bäddsoffa. Så hennes pappas ska köra över sängen på söndag och då ska hon städa ur sitt rum och jag ska plocka in alla mina grejer. That's the plan.

Så mellan idag och söndag ska jag fundera ut saker jag behöver köpa som behövs omedelbart. Som en tvättkorg, papperskorg, handdukar, sminklåda, lådor till garderoben, hårborste och en datorstol!
Allt annat tar vi som det kommer.

Nästa vecka bor jag inte hemma längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback