Allmänt


Nu har jag jobbat två dagar på bion, och från och med idag börjar min 1-månads-"ledighet". Förutom medarbetarsamtalet på måndag då. Jag har hört av mig till Söder och sagt att jag vill ha extra pass där om det blir något ledigt, hmm, var förbi där häromdagen och de har bytt koder och kort och blabla, jag hittar ingenting längre! Har skickat ett mail till några andra biografer också, men det är ju inte direkt personalbrist under sommaren, så vi får se. Något måste jag jobba :/

Ikväll ska jag hänga med Sabina från bion, det känns som om det var jättelänge sen vi sågs. Har inte sett Mia på länge heller, förutom lunchen för nån vecka sen då. Får se om det blir ett till bokklubbsmöte?

What's on my mind lately är om jag ska köpa Hannahs bäddsoffa eller bila över min säng när jag flyttar... vad svårt det ska vara! Och planera vad man ska ha med sig är inte lätt. Men det ska ändå bli kul kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback