Sweden Rock Festival

Nu har jag varit hemma i lite mer än en vecka, och genast haft grejer på gång. Dels var bloggen nere, jag var sjuk (blev det på festivalen, härligt), jag har jobbat, sett på fotboll, jobbat mer, sagt hejdå till Hannah som är i Israel, äntligen köpt ny mobil(!), och lekt sambo med Elias :)

Sweden Rock var lyckat trots att jag blev sjuk och sånt, och inatt satt jag uppe som en tok och skrev så nu är jag äntligen klar med alla
recensioner!  Läs, läs, läs och kommentera gärna!

Jag har fått mig en ordenlig solbränna också. Och tagit 500-nånting bilder. Och pratat med Def Leppard igen :)
Nu hållr jag på och laddar inför nästa resa - Storbrittanien på torsdag! Först åker jag till Manchester och bor med Limpa och ser Def Leppard & Whitesnake med henne. Hon kanske kommer jobba en del men det blir nog bra ändå. Sen hoppar jag på bussen till Sheffield och bor hos Vanessa (från Rom Film Festival) och förhoppningsvis träffar vi Rob och Pete också. Sen går jag på nästa Def Leppard & Whitesnake-konsert där innan jag åker tillbaks till Manchester och är där en sista natt innan jag åker hem igen. En veckas äventyr väntar!

Här kommer lite blandat gott från SRF:




Kommentarer
Postat av: saran

SRf i hjärtat! även om det är lite svettigt och svinigt från och till :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback