Moi moi


Imorgon (eller idag) är jag och Elias off to Finland. Vi tar en kryssning och hänger i Helsingfors under dagen, innan vi tar bussen till Sysmä och möter hans mamma. Det blir en lat vecka med mycket relaxtime, tror jag. Ska bli skönt och trevligt, och kul att få vara med baby lite :)
På 5 veckor har jag varit på typ 5 resor! Eller... Först Berlin, sen hemma en vecka, sen Sweden Rock, sen hemma en vecka, sen Storbritannien, sen hemma en halv vecka, sen Finland.. Det blir mycket resande!
Sen när jag kommer igen så börjar (omedelbart) min intensiva jobbperiod. I cirka en månad så überjobbar jag. Så jag kommer inte vara så himla social, men en fika på dagtid kanske man kan klämma in! Annars ses vi i augusti :D

Kommentarer
Postat av: saran

jag är så galet avundsjuk på ditt liv just nu! jag vill också åka bort med min baaaaabe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback