Here I go again


Okej, har inte blivit blogg på ett tag eftersom jag jobbat i helgen. Och i fredags köpte jag mig en TV!
Efter mycket om och men och hit och dit och en färd kommunalt till Kungens Kurva så fick jag med mig en LG 32" platt-TV hem! Och dealen var att om jag skaffade en HD-TV så skulle Elias skaffa ett Xbox 360, så i fredags då så köpte vi både och. Mycket pengar nerlagda på en dag!!

Så i helgen var det mycket jobb som gällde. Vi var ett bra team, dock! Jag, Elias, Sabina och Jonatan :)
Elias slutade tidigare i lördags så han åkte hem till mig och spelade på sitt kära Xbox, och när jag kom hem såg vi klart på Indiana Jones 1 (vi vill se alla gamla innan vi ser nya). I söndags slutade jag tidigare så jag drog till Mosebacke där Jonna, Linn och Sara mötte upp. Och Vagge var där och jobbade såklart. Sen kom John, Jonatans kompis, massor av Jonnas och Linns vänner, Elias, Saga plus arbetskamrat och slutligen Jonatan.

Igår gick jag på stan för att skaffa allt jag behöver innan Sweden Rock (jag åker inatt!). Engångsmuggar, tvålfodral, tandborstfodral - alla med döskallemotiv, haha! Jag hittade ingen fällstol dock :( Sen var jag förbi hos mina föräldrar och hämtade sovsäck och liggunderlag, samt solkräm och en vodka. Men det där med stolen stör mig hårt, för nu har jag inget att sitta på.

Idag är det egentligen personalfest för Söder men jag ska ju liksom vara på centralen vid midnatt.. Och samtidigt ska Jonatan ha grillfest ikväll. Typiskt att allt händer på en gång!
Men imorgon är jag på plats och banden börjar och jag ska bara ha kul :) Jag har ingen intervju inbokad den här gången, men det finns några presskonferenser jag ska gå på i alla fall! Och så ska jag få se DEF LEPPARD! Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback