Hemma en sväng


Så jag kom hem i onsdags kväll, Elias mötte upp och vi åkte hem till mig. Hannah var ute med vänner men kom hem innan vi lagt oss och vi satt uppe och pratade sent. Dagen efter var det tvättstuga så jag tvättade i 3 timmar och Elias åkte till jobbet. Sen åkte jag också dit och såg "Jiddra inte med Zohan". Både jag och Elias fick sms om att kolla på fotbollen med Andrea och sällskap, så jag åkte dit efter bion. Vi letade alldeles för länge efter någonstans att se matchen, för det var fullsmockat överallt. Slutligen hittade vi en engelsk pub i korsningen Tegnérgatan/Döbelnsgatan och vem stötte jag på om inte Kalle? Lustigt! Efter matchen gick vi (inte Kalle) café 60 och mötte upp Elias för en fika innan de stängde. Sen promenerade jag och Elias med Andrea eftersom vi bor rätt nära (vi skulle till mina föräldrar alltså). Dan efter, igår då, gick jag och Elias på första visningen av Sex and the city eftersom vi ville hinna se den på stor salong. Sen skyndade jag hem innan jag skulle jobba. Mitt pass var lite knasigt igår, men jag fick komma hem i tid ändå. Och nu är det lördag och jag ska träffa Loella om en stund och sen hur det är med henne.
Jag listade btw ut häromdagen att jag inte får åka till Japan, eftersom de skulle haft telefonintervjuer med "finalisterna" vecka 25, och det var förra veckan.. Synd. Hade nog varit sjukt kul. Men allt händer ju för en anledning!
Idag ska jag fixa, imorgon ska jag jobba hela dan och på måndag så åker jag och Elias till Finland. Jag har aldrig följt med dem dit förut, så det ska bli kul. Förhoppningsvis blir det bra väder så man kan bada massor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback