Yaaay


Linn är i stan! Hurra för det! Jag har gått runt och tänkt på henne senaste dagarna och saknat våra braiga dagar i England.. och nu kommer hon hit och vi ska gå ut på fredag och försöka hitta en Pridefest eller nåt! Synd bara att jag jobbar fredag.... Men jag kan ju gå ut efteråt :) Yay.

Jag är fett sugen på att gå på Pride, by the way. Jag jobbar ganska lite hela den veckan och Elias är bortrest och jag är lite partysugen och det är ju EuroPride och allt sånt, men jag tycker det är lite dyrt och jag har ju ingen att gå med.. Men jag går gärna på festerna, joina joina!!!

Den här veckan jobbar jag sådär tråkigt mycket men imorgon (idag) är jag ledig och ska ha en slappardag. Sova, gå på bio (ja jag veet, vara på jobbet på fritiden men liksom, jag vill ju också se film!) och se The Mist och på torsdag har vi personalvisning av Batman - The Dark Night på bion :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback