Trött


Förra veckan jobbade jag sex dagar, alla utom söndag. På söndagen var jag, Elias, hans mamma och Hannah på bion och såg Mamma Mia! och fikade på Loellas nya jobb i Sjöstaden innan. Efteråt drog jag och Elias till Mosebacke och mötte upp massa folk (Morgan som varit borta sen oktober har kommit hem), som mest var vi 20 personer! Crazymycket. Sen skulle vi dra vidare och efter mycket om och men - och då menar jag mycket - så hamnade vi på After typ halv tre och var där till stängning (inte så länge alltså) och drack champagne. Hm. Sen gick jag och Elias hela vägen hem till honom och det tog typ dubbelt så lång tid som det borde för jag var så trött och Elias var onykter. Vi var hemma tjugo i fem...
Den här veckan jobbar jag fem dagar, alla utom tisdag och söndag. Det har varit supermycket folk och vi har varit underbemannade och jag vill klaga på massor med saker men orkar inte. Jag är mest arg. Suck.

Ikväll har jag och Elias det i alla fall trevligt. Jag kom hem för en timme sen, vi lagade mat och nu sätter vi upp affischer i mitt rum och dricker vi vodka/Burn och ska se på film. Yay med lite avkoppling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback