Sommar 2009


Jag och Elias stod i kassan både igår och idag ihop, det är alltid trevligt :)
Igår var vi hos mig innan och åt lunch medan vi såg Gremlins 2. Idag åkte vi till Sickla tidigare för att spana på lampa och handla. Hittade ingen lampa men vi handlade på Willy's, och åt lunch/middag i saluhallen där. Vi köpte både en kycklingrätt och en haloumi (mums!) som vi delade på. Sen skyndade vi till jobbet och slavade på i några timmar och på vägen hem pratade vi om vi kanske ska tågluffa nästa sommar och nu är jag SUPERENTUSIASTISK och planerar och ritar karta och kollar tidtabeller medan Elias är i rummet bredvid och spelar TV-spel med sina bröder, hehe.... Jag blir lite carried away och vill typ boka nu fast vi inte ens bestämt nånting, men sån är jag. Älskar att planera och drömma men numer inte bara drömma utan faktiskt göra! Som alla resor jag haft senaste tiden, jag har liksom bara gjort dem. Englandresan bestämde jag mig i januari för att slå till på, det gick kanske någon dag då jag pratade med vännerna där bara att jag kunde bo hos dem, men sen poff så var det bestämt och köpt. Sån är jag, vill ta tag i saker, vill uppleva, vill köpa om jag har råd, vill passa på!

Jag har redan gjort en karta med vår eventuella rutt (som jag inte ens visat Elias än) och här är den!


Kommentarer
Postat av: Stina

Gremlins 2 är grym! Jag åt bostongurka idag o det påminner mej alltid om när en gremlin blir körd genom dokumentförstöraren. ;p



Satsa på tågluffen! Det är SÅ kul o ett grymt sätt att resa på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback