Slappa söndag


Ah, efter många arbetstimmar så är jag ledig på söndag (idag/imorgon)!  Skönt. Sen jobbar jag måndag, onsdag, torsdag, fredag, lördag... På torsdag är det smygpremiär på Batman, och storpremiär på fredag. Idag kom en snubbe med egenbyggd Batmobile och parkerade strax utanför bion! Coolt. Jag frågade om han kanske ville komma och ställa sig utanför bion på torsdag och göra en liten grej av det kanske. Det är dock inte officiellt.. Men han ska komma in på onsdag så vi kan prata om det. Det vore coolt i alla fall.
Imorgon ska jag träffa min Def Leppard-kompis Rebecka, som jag träffade på SRF senast, hon är i stan över dan och vi sa att vi kanske skulle ses. Så nu ska vi gå på bio :)
Imorgon åker också Hannah, eftersom hon ska vara kolloledare, så jag ska bo själv ett tag! Elias kommer också åka bort en vecka under den tiden så ja, nu får jag testa på hur det känns ett tag i alla fall. Ska bli nice! Kom och hälsa på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback