Jobba jobba jobba


Vi kom hem 06.10 i måndags, och på en gång var det hem, sova, laga matlåda och gå till jobbet och jobba sex dagar i sträck. Ugh. Idag är bara tredje dagen. Som tur är har jag inte heldagar förrän på helger..
Juli blir en intensiv jobbperiod för mig, jag har ledigt max två dagar på raken, så jag kommer vara rääätt så upptagen.
Dessutom måste jag tvätta, boka en tid (var man nu gör det när man är över 23?) för att få nya p-piller, borde klippa mig, etc etc.. På söndag ska jag och Elias ha en städa&fixa-dag.
I övrigt hoppas jag kunna vara lite social ändå, eftersom jag rest så mycket på senaste tiden så har jag inte hunnit träffa folk! Kom ihåg att jag oftast jobbar kväll, så jag kan ses på dagen liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback