Äntligen sommar


I förrgår åkte jag och Elias och hans familj till Lidingö för att bada men jag tyckte det var för kallt, det var ju superkallt om fötterna :(
Igår innan jobbet så skulle jag luncha med Jonas (som jag inte träffat på länge!) och det var supervarmt ute så vi bestämde oss för att ha pickick. Vi handlade på en Coop - jag köpte potatissallad, rostbiff, baguette, jordgubbscider och rulltårta, perfekt perfekt! - och lade oss i gräset i vad jag trodde var Obesrvatorielundens baksida men jag har faktiskt ingen aning om var vi var. Det var rätt förvirrande. Men där hade vi picknick i alla fall och Jonas passade på att sola lite. Sedan promenerade vi hela vägen till Riddarfjärden och satte oss vid vattnet och den perfekta utsikten ett tag innan jag behövde åka. Synd, eftersom det var superhärligt, men det kändes bra att äntligen få uppleva en sommardag här. En lite solsemesterkänsla, jag har ju inte direkt varit på badsemester i varken Berlin, England eller Finland och jag har inte ens badat i år, sorgligt men sant! 
Jag och Jonas preliminärbestämde att vi ska bada nästa vecka när vi båda är lediga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback