Spanska


Idag var jag på första spanskalektionen på två veckor vilket kändes lite tungt, det var en del jag inte hängde med i. Men det var inte lika farligt som jag trodde, som tur var :)
Läraren påminde om att imorgon är sista dagen att söka till steg 3 om man vill läsa det nästa termin, så jag fick lite beslutsångest fram tills att jag nyss gick in på webbkatalogen och sökte. Det är lika bra att läsa det på en gång, så det inte blir en paus och jag hinner glömma bort allt.. Och det är bara på onsdagskvällar så det lär jag ju ha tid med! Kvällar är förrsten sååå mycket bättre än morgnar, jag är så hemskt trött på morgnarna att jag alltid måste åka hem och sova efter spanskan. Samtidigt är man superduperhungrig så varje dag är ett dilemma över vilket man ska göra först - äta eller sova? I alla fall, en gång i veckan på kvällen låter bra för jag tror inte jag ska söka CSN och då måste jag jobba mycket istället, vilket jag isåfall har tid med ifall jag bara har skola en gång i veckan. Det låter ju som en plan!

Kommentarer
Postat av: mia

hej det låter ju bra hörrö! Man kanske ska ta tag i sin gamla högstadie-spanska. Man blir lite smått inspirerad! KRAMIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback