Sjukis


Yup, jag är en sjukis. Jag blir lätt sjuk. Nu är jag superförkyld.
Först var det jobb i helgen och Hannahs födelsedagsfest (konstigt att komma hem efter 12 timmar på jobbet och det är typ 30 personer i ens lägenhet..) och Helenas födelsedagsfest. De var samtidigt men jag orkade mig bara iväg (iväg och iväg, liksom) på Hannahs. Dessutom höll jag på att bli sjuk då, hade tappat rösten och nyst ner mig flera gånger och allt. På söndagen ville jag bara ligga hemma och vara sjuk och sova men jag hade möte med ledare-för-internationellt-utbyte-grejen jag nämnt innan. De hade ett slags öppet hus, med info för de som vill söka för nästa år, där man kunde fråga de som åkt i år om deras upplevelser. Jag tog tag i mig och duschade och sminkade mig och så men jag kände mig egentligen supersjuk. Till råga på allt har jag fått min mens samtidigt (suck!). På kvällen hade vi egentligen planerat att vi skulle se nya Bond-filmen men jag ville vara hemma och få vara sjuk... Dock hade Elias och hans familj redan bestämt att de skulle åka så jag följde med ändå, vi tog bilen.
Idag har jag dock unnat mig att ta det lugnt bara. Jag sov inte så länge men har bara chillat och sett på TV och ritat. Skönt! Bor hos mamma medan jag är sjuk, orkade inte åka hem efter Hannahs fest ifall det var mycket att städa och så, och här finns det mer TV-kanaler och mer mat... :)
Imorgon har jag egentligen spanska och på onsdag är det personalmöte men vi får se hur jag känner mig.. Dessutom ska jag jobba torsdag, fredag och söndag. Men ledargrejen har en introhelg nu i helgen och de ville att jag skulle följa med och se hur de funkar och så men jag har ju jobbpassen och är sjuk. Blö. Ja, vi får se.

Kommentarer
Postat av: saran

haha, hur många gånger lyckades du klämma in "sjuk" i det här inlägget? tusen? nåja, hoppas du kryat på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback