Metallica


Jag har minsann fixat mig och Elias varsin Metallica-biljett!
Idag släpptes extrabiljetterna till den 7 mars, som bara kunde köpas på hemsidan eller i Globens kassa, och jag bor ju nära Globen liksom (och man kommer aldrig fram på internet) så klockan tio gick jag upp, klädde på mig, gick ut och gick dit. Jag promenerade för första gången, trodde jag skulle gå vilse först men Globen är ju rätt stort, man ser den liksom... Kvart över tio gick jag ut, halv elva var jag i kön. Det var kanske 30 personer eller så framför mig, jag hade klätt mig varmt (eftersom jag har blivit sjuk), tog med mig en bok som jag stod och läste och klockan elva öppnades kassorna. Kvart över så stod jag i luckan och fick köpa två biljetter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback