Memories

Roligt att hitta andras bilder från Roms filmfestival, såna som jag inte sett förr...

På översta bilden är jag och Pete, en av de tre britterna jag hängde med (jag fastnar alltid med britterna). När jag åkte till England i somras så bodde jag hos den andra, Vanessa, och vi träffade den tredje, Rob, tillsammans. Den enda jag inte träffat på ett år är alltså Pete. Anyway, här är vi på röda mattan en av de första dagarna, när vi skulle ha gruppfoto för alla 40(!) jurymedlemar.



Här är sista kvällen, innan prisutdelningen dagen efter, när alla var samlade. Vi åt middag på en riktig restaurang (inte de specialuppbyggda på festivalområdet) och fick äntligen tid att bara umgås allihop. Alla drack kopiösa mängder vin utom jag, tror jag, för folk dansade och sjöng och gjorde bort sig lite lagom, rödkindade och allt. Det var trevligt i alla fall.
Här på bilden från vänster: Rob (ena britten), italienska Valentina, tyske Wilhelm som är bosatt i Paris, och så jag. Valentina hörde av sig på Facebook häromdagen faktiskt och berättade att hon ska komma till Sverige om två veckor..! Hon är här med sin familj så vi ska försöka hinna ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback