Def Leppard goodies!

Sådär mitt i natten - som man ska - har jag köpt lite finfina grejer på internet!

Det började med att jag (äntligen) skulle gå med i Def Leppards fanclub - där man kan se exklusiva grejer och foton, köpa biljetter före andra, få tillgång till memorobilia, få rabatt i shopen etc etc, men självklart funkade ju inte det! Medlemsavgiften skulle nämligen betalas via PayPal. PayPal registrerade jag som betalningsmedel när jag köpte grejer på EBay 2005, så jag minns inte varken lösenord eller vilken emailadress jag skrev in. Mitt kort får inte registreras två gånger och eftersom jag inte minns någon info alls så är jag i en låst cirkel och kan inte göra någonting helt plötsligt! Gaah.
Istället spanade jag på AllPosters.com på supersnygga uppstorade bilder att sätta upp på väggarna (åh vad fint det vore), och min rabatt där gäller fram till och med imorgon. Men... När man klickat i alla varor man ska ha, vart det ska skickas och så vidare så trycker den automatiskt i att jag ska ha en Iron Maiden-CD-grej för 600 spänn(!!). Nej tack! Och när man backar finns den inte med, så jag testar att trycka på betala igen, men nej nej då står Iron Maiden med igen! Suck! Jag betalar inte 600 spänn för det, så jag struntade i det. Tills vidare...


Slutligen kollar jag Def Leppards officiella store om man måste betala med PayPal där, men det måste man inte! Så pooff så har jag beställt lite fina kläder istället! En tjocktröja och två t-shirts. Sen fick man programmet från förra turnén för bara sju dollar så jag klickade i en sån också. Så om cirka en månad har jag lite nya, fina Def Leppard-goodies att hämta ut på posten! Hurra!



...men jag vill fortfarande gå med i fancluben, för där kommer man vara med i utlottningen att köpa signerade böcker snart! Jag vill, jag vill! Hoppas hela PayPal grejen löser sig (jag mailade ett "Help me" till deras kundtjänst) tills dess så att jag inte missar chansen.
Vet man vad man vill ha så vill man ju ha det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback