December


Jag håller på att planera min december....
Idag skickade jag in kanlistan om hur jag vill jobba december/januari men jag vet ju redan var mina fasta pass ligger. Jag är ledig hela Chanukka vilket är jätteskönt men jag ska nog jobba någon av de dagarna ändå (juldagen får man ju bra betalt på så den har jag kryssat i, och nu när jag inte ska plugga mer efter december så behöver jag inte tänka på csn och hur mycket jag får och inte får tjäna utan kan börja tänka på att ha lite pengar igen istället)...
Jag vet redan att jag ska till Trollhättan helgen Elias är där men jag har inte köpt biljett än (ska göra det idag, väntar bara på att syster ska ringa så jag kan checka tiderna med henne), och så är jag väldigt sugen på att åka till Manchester i början av månaden... Att flyga tur och retur med RyanAir till Liverpool kostar bara 188:- de dagarna jag vill ha! Och konsertbiljetten (Man Raze ska spela - Phils band - jaa, jag är en nörd!) kostar bara 11 pund! Se finns det tydligen en direktbuss mellan flygplatsen och Manchester vilket ju är utmärkt. Det låter ju som en plan! Dock skulle jag missa två spanskalektioner, och jag måste bara kolla så att det inte är prov då.. men det tror jag inte.
Sen är det massa andra roliga saker som händer i december, förutom resor och Chanukka så fyller jag år och vi ska på konsert och det är jul etc etc. Eftersom jag och Elias fyller år med bara tre veckors mellanrum så funderar vi på att ha en gemensam fest vilket såklart vore jättekul. Sen måste jag ju klara spanskan också (nu har jag missat massa lektioner eftersom jag varit sjuk, hmm) och jag vill ju gärna ha bra betyg där. Men en sak i taget.

Så jag har ett fullspäckat schema framför mig! Födelsedag, jul, Chanukka, massa skoj.
Vi får se med Manchester bara.. :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Wow! Strukturerat! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback