Fest x 2


Först fyllde mammas kompis Adela (min barndomskompis Arons mamma) 60 år och vi åkte dit för att fira. Jag kunde dock bara stanna en kortis eftersom jag skulle vidare till Andreas 20-årsfest. Dock hann jag både fota och äta lite, men jag gick typ när alla andra gäster kom, hehe.

Här är jag, mamma, Adela och Aron:





Sedan var det äntligen dags att fira Andrea (som fyllde år typ fem veckor innan, hehe)..!
Folk var bjudna hem till henne för dricka och umgänge och sen slutade det med att vi var där hela natten, jag tror vi gick därifrån tjugo över fyra. Kom i säng typ klockan fem! (Sen gick vi upp typ halv ett och jag började jobba kvart över fyra, uugh).
Det var väldigt lyckat! Först drinkar, presentöppning, nättröjor (vi hade en pakt men jag hittade inte min nättröja så jag tog nätstrumpbyxor och en näthandske istället, á la Madonna-style!), diskutioner, lekar, pusskalas och annat. Mycket trevligt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback